
Ai arkiverer mails og letter sagsbehandlingen i forsikringsbranchen
IO Group kan med en ny AI-løsning tilbyde deres kunder en nemmere sagsbehandling med udgangspunkt i kundernes egne data.
Kunstig intelligens, der indsamler og analyserer kundedata, har hidtil været forbeholdt store, ressourcestærke firmaer. Det har Raptor Services lavet om på: De licenserer deres AI-platform, så små og mellemstore virksomheder også får adgang til teknologien.
Saas-firmaets højteknologiske platform gør det muligt for kunderne at indsamle og analysere data om, hvad deres kunder foretager sig i de forskellige touchpoints langs kunderejsen. Ved at analysere og forstå kundernes adfærd, kan kommunikationen mod kunderne målrettes og gøres mere relevant og personlig.
Det er en måde at yde en bedre service på, forklarer Jan Skov, der er COO hos Raptor Services, som har fået hjælp til at forfine sin AI-software af Alexandra Instituttet gennem et AI Denmark-forløb.
Men der var også andre problematikker, virksomheden ville give sig i kast med, nemlig hvordan man holder på kunderne eller vinder dem tilbage. Ambitionen var at forudsige og dermed forhindre churn, dvs. at kunderne stopper med at handle. Og hvis skaden er sket, ville Raptor Services kunne hjælpe kunderne med at reaktivere tidligere.
Kunstig intelligens er et helt vidunderligt værktøj, som kan løfte din virksomhed til nye højder. E-bogen giver dig 24 siders komprimeret viden om, hvilken forskel kunstig intelligens kan gøre.
Læs hvordan har andre virksomheder organisationer har opnået effektiviseringer med kunstig intelligens og visualisering af data:
IO Group kan med en ny AI-løsning tilbyde deres kunder en nemmere sagsbehandling med udgangspunkt i kundernes egne data.
Digital Revisor fik udviklet et online værktøj, der hjælper virksomheder med at indberette til SKAT
Topdanmarks robotrådgiver kan assistere taksatoren i sit arbejde med at vurdere bilskaders omfang og pris.
Har I et ønske om at udnytte ressourcerne bedre?
At tilføje kunstig intelligens til din nuværende forretning er ofte et spørgsmål om at udnytte de ressourcer I allerede har, bedst muligt.
At tilføje en ny teknologi betyder ikke nødvendigvis en omvæltning af jeres nuværende setup. Men det kan betyde en smartere fordeling af arbejdskraft, penge og service. Kort fortalt: Det du altid har gjort, bare smartere.
Ⓒ 2023 - Alexandra Instituttet A/S
CVR Nr. 24 21 33 66