Kunder, brugere, interessenter, stakeholders – hvem har I brug for at vide mere om? Vi giver jer viden, så I kan træffe bedre beslutninger baseret på dybdegående data og indsigter.
Nyt produkt til kunderne, ny service til borgerne, ny proces til medarbejderne? Få ja hver gang.
I undgår at spilde ressourcer på at købe, udvikle eller implementere noget, jeres brugere ikke vil have.
Ved at inddrage brugerne gør vi det muligt for jer at opnå de resultater og forandringer, I ønsker.
Mange organisationer baserer beslutninger på overfladiske data og antagelser. Vores antropologiske indsigtsrapporter giver jer en dybdegående forståelse af brugernes behov og adfærd.
Med kvantitative og kvalitative metoder afslører vi skjulte mønstre, der gør jer i stand til at give jeres brugere en bedre oplevelse.
Vi starter med at facilitere fokusgrupper og gennemføre interviews med relevante interne og eksterne interessenter – fx kunder, borgere, medarbejdere og ledere. Her afdækker vi deres behov, udfordringer og præferencer for at få en dyb forståelse af, hvordan de interagerer med jeres produkt eller ydelse.
For at få et mere nuanceret billede af brugernes adfærd foretager vi feltobservationer, hvor vi ser, hvordan de anvender jeres løsning i praksis. Vi kan supplere med usability-tests for at identificere eventuelle barrierer eller optimeringsmuligheder.
På baggrund af de indsamlede data udarbejder vi en rapport, der kortlægger brugernes behov, kontekst og anvendelse af jeres produkt. Her får I konkrete anbefalinger til, hvordan I bedst designer, udvikler og implementerer løsninger, der sikrer høj brugeraccept og værdi.
Vi har interviewet 26 danske virksomheder for at høre om deres tilgang til IoT-sikkerhed. Vi deler resultaterne med dig i denne rapport. Er du også #forandigitalt?
"En ting er, at man som ingeniør synes, at teknologi er fantastisk. Noget andet er, om kunderne forstår det produkt, de møder. Vi fandt hurtigt ud af, at hvis vi skulle lykkes med produktet, så er det vigtigt, at vi forstår, hvordan brugerne interagerer med det."
Thomas Munch-Laursen
CEO og Founder
Ⓒ 2024 - Alexandra Instituttet A/S
CVR Nr. 24 21 33 66