Smarte hjælpemidler
Skab værdi og et bedre produkt med sensordata
Sensorbaseret dataopsamling giver jeres hjælpemiddel en digital dimension, der gavner borgeren, jeres kunder og jeres forretning. Vi hjælper jer hele vejen fra første tests til drift.
Gode grunde til at gå i gang
Forstå brugerne
Sensorer gør det muligt for jer at analysere arbejdsgange og få data om, hvordan borgerne bruger jeres hjælpemidler i praksis.
Bedre produkter
Sensordata kan ikke kun bruges til at servicere, evaluere og implementere med. De er også guld værd, når I skal forbedre produkter eller udvikle nyt.
Mere værdi
Håndfaste data beviser værdien af jeres produkt for kunderne og er også penge værd for dem. Sammen udvikler vi jeres digitale forretning.
ARTIKEL
Sensorer viser, hvordan borgerne bruger velfærdsteknologi
Hvad sker der, når ældre borgere får en stol, der faktisk er et avanceret hjælpemiddel? Gør stolen dem mere mobile, mindre mobile eller gør den ingen mærkbar forskel? Bruger de bremsen, hæve-sænke-funktionen og alle de andre features?
Udvid jeres produkt digitalt
Tænk, hvis jeres hjælpemiddel kunne se, at borgeren var ved at få det værre. Eller at de brugte produktet forkert. Vi hjælper jer i gang med dataopsamling, der både respekterer borgernes privatliv, og giver jer indblik i, hvordan de bruger jeres produkt.
Vores Sensorkit gør det nemt og billigt at evaluere værdien af data for jeres virksomhed og kundekreds.
Vi kan hjælpe jer med at skabe produkter med en digital dimension fra koncept- og forretningsudvikling til det færdige, skalerbare produkt i drift.
Sammen optimerer vi oplevelsen for brugerne, tester hurtige prototyper og hjælper jer med at omsætte data til værdi og ny forretning.
Typisk ser processen sådan ud:
#1 - Afdækning af formål og behov
Vi indleder altid vores samarbejde med at forstå hvad I ønsker af få ud af vores samarbejde. Derfor starter vi altid med en dialog om jeres om behov og den effekt I ønsker at få.
#2 - Workshop
Vi holder en workshop sammen, hvor vi udfolder og efterfølgende samler op på jeres behov og den effekt, I ønsker at opnå.
#3 - Forslag til løsning
På baggrund af workshoppen laver vi et første forslag til hvad vores samarbejde kan bestå i. Det kunne være et løsnings- eller designforslag eller en plan for yderligere behovsafdækning frem mod at kunne lave et løsningsforslag
#4 - Næste skridt
I beslutter om vi skal tage næste skridt og gå videre med opgaven sammen
#5 - Vores fælles projekt går i gang
Vi går i gang med arbejdet sammen med jer og planlægger sammen de aktiviteter som vores fælles projekt kommer til at omhandle.
Opdag det digitale potentiale
Digitale teknologier rykker sundhedsvæsenet tættere på borgerne og løfter kvaliteten for alle.
Lad jer inspirere af det, der allerede muligt. Og det, som venter lige om hjørnet.
"Vi ved relativt lidt om, hvordan borgerne rent faktisk bruger sådanne stole, og hvordan det understøtter deres daglige opgaver. Men det skal der rettes op på fremover, bl.a. ved hjælp af sensorerne i stolen. Med disse data kan vi udvikle endnu bedre hjælpemidler i fremtiden.
Tina Helle, Docent