Hjælp til implementering
Byg bro mellem brugerne og teknologien
Gode grunde til at gå i gang
For det offentlige
Som kommune eller region har I brug for at vælge den rigtige løsning og få eksisterende løsninger hurtigt og godt implementeret. Vi afdækker brugernes behov og får jer i mål.
For leverandøren
Vi hjælper jer med at navigere mellem personale, borger og pårørende. Og vi undersøger produkters anvendelse i praksis, så I kan forbedre dem eller udvikle nyt.
For brugeren
Hvordan skaber man ejerskab og motivation for nye løsninger? Vi interviewer nøglemedarbejdere og får brugerne til at generere ideer og dele erfaringer, så alle får succes.
REFERENCE
Involvering af medarbejdere gør det lettere at indføre velfærdsteknologi
Vores antropologer har hjulpet medarbejdere og ledelse i Favrskov Kommunes social- og sundhedsområde i at understøtte værdiskabelse, implementering og drift af ny velfærdsteknologi.
Brugerne og teknologien
Uanset om I sælger, køber eller allerede ejer velfærdsteknologi, hjælper vi jer med at forstå og aktivere brugerne. Brugerindsigter giver nemlig både bedre løsninger og bedre implementering.
Vi hjælper jer med at implementere og skalere sundhedsløsninger ved at give jer indsigter i brugernes behov og samspil med teknologien, samtidig med at vi stiller skarpt på organisationernes behov for effekt og det pres, de ofte er under.
Fordi vi arbejder tæt sammen med jer og jeres brugere, kan vi rådgive jer om præcist de emner, I har behov for at få belyst, og give jer indsigter i de mønstre, vi afdækker.
Typisk ser processen sådan ud:
#1 - Afdækning af formål og behov
Vi indleder altid vores samarbejde med at forstå hvad I ønsker af få ud af vores samarbejde. Derfor starter vi altid med en dialog om jeres om behov og den effekt I ønsker at få.
#2 - Workshop
Vi holder en workshop sammen, hvor vi udfolder og efterfølgende samler op på jeres behov og den effekt, I ønsker at opnå.
#3 - Forslag til løsning
På baggrund af workshoppen laver vi et første forslag til hvad vores samarbejde kan bestå i. Det kunne være et løsnings- eller designforslag eller en plan for yderligere behovsafdækning frem mod at kunne lave et løsningsforslag
#4 - Næste skridt
I beslutter om vi skal tage næste skridt og gå videre med opgaven sammen
#5 - Vores fælles projekt går i gang
Vi går i gang med arbejdet sammen med jer og planlægger sammen de aktiviteter som vores fælles projekt kommer til at omhandle.
Opdag det digitale potentiale
Digitale teknologier rykker sundhedsvæsenet tættere på borgerne og løfter kvaliteten for alle.
Lad jer inspirere af det, der allerede muligt. Og det, som venter lige om hjørnet.
"Guldet ligger nogle gange i detaljen og i det helt praksisnære, og det er antropologerne fra Alexandra Instituttet rigtig gode til at få øje på."
John René Lauritsen