Søg
Close this search box.

Skal vi lette jeres planlægning af hjemmepleje eller rengøring? 

PlanA er et digitalt værktøj skræddersyet til at planlægge tilbagevendende serviceopgaver.  
 
Med PlanA kan I let justere planen løbende, så I får lettere ved at klare en travl og dynamisk hverdag med uforudsete hændelser.

De 3 træk ved PlanA, som vores kunder er gladest for

01

Skræddersyet til hjemmeplejen

Værktøjet er designet i samarbejde med private leverandører af hjemmepleje og kan f.eks. beregne transporttiden under ruteplanlægningen.

02

Grundplanen kan nemt justeres

PlanA håndterer en fast grundplan, som automatisk rulles ud, og en dag-til-dag-kalender, som indeholder specifikke ændringer til den faste plan.

03

Kendt fra kommunerne

PlanA er et centralt modul i Cura-systemet, som bruges i over 30 kommuner. Så måske kender I og jeres medarbejdere allerede systemet. ​

25% besparelse på planlægning, 10% på kørsel og 3,6% på løn

Virksomhederne har kunnet vinke farvel til gule sedler, overtegnede whiteboards og et puslespil af udprint af vagtplaner.

PlanA fungerer som en digital overblikstavle på planlæggerens skærm, der er tæt integreret med medarbejdernes smartphones. Med musen kan planlæggeren flytte besøg mellem forskellige ruter og samtidig få tilbagemeldinger om, hvilke konsekvenser det har for medarbejdernes køretider og de aftaler, de skal overholde.

Hvad kan PlanA gøre for jer?

Ingen borgerbesøg bliver glemt, for i PlanA lægger I en grundplan, som automatisk bliver den daglige plan, medmindre du ændrer noget.

Herudover har PlanA disse fordele:

Vil du høre mere om PlanA?

Kontakt Jesper Rosleff på 20 85 90 20 eller jesper.rosleff@alexandra.dk

Formular indsendt!