PlanA er et digitalt værktøj skræddersyet til at planlægge tilbagevendende serviceopgaver.
Med PlanA kan I let justere planen løbende, så I får lettere ved at klare en travl og dynamisk hverdag med uforudsete hændelser.
01
Værktøjet er designet i samarbejde med private leverandører af hjemmepleje og kan f.eks. beregne transporttiden under ruteplanlægningen.
02
PlanA håndterer en fast grundplan, som automatisk rulles ud, og en dag-til-dag-kalender, som indeholder specifikke ændringer til den faste plan.
03
PlanA er et centralt modul i Cura-systemet, som bruges i over 30 kommuner. Så måske kender I og jeres medarbejdere allerede systemet.
Når vi laver en ændring i planlægningen, får vores hjælpere med det samme besked på deres mobiltelefoner om, at der er flyttet rundt på opgaverne. Ikke alene sparer vi tid, men måske endnu vigtigere så har vi bedre kontrol med, hvor langt vi er nået.
Vi har samtidig også fået en indbygget kvalitetskontrol i kraft af, at vi har elektroniske spor af de opgaver, vi udfører. Det gør det nemmere at blive klog på, hvis vi har gjort noget forkert.
Virksomhederne har kunnet vinke farvel til gule sedler, overtegnede whiteboards og et puslespil af udprint af vagtplaner.
PlanA fungerer som en digital overblikstavle på planlæggerens skærm, der er tæt integreret med medarbejdernes smartphones. Med musen kan planlæggeren flytte besøg mellem forskellige ruter og samtidig få tilbagemeldinger om, hvilke konsekvenser det har for medarbejdernes køretider og de aftaler, de skal overholde.
Ingen borgerbesøg bliver glemt, for i PlanA lægger I en grundplan, som automatisk bliver den daglige plan, medmindre du ændrer noget.
Herudover har PlanA disse fordele:
Ⓒ 2024 - Alexandra Instituttet A/S
CVR Nr. 24 21 33 66