
AR-teknologi hjælper HydraSpecma med at plukke varer fra lageret
HydraSpecma har i et lovende forsøg testet nye teknologier, der nemt og hurtigt hjælper medarbejderne med at finde og plukke de rigtige komponenter på lageret.
Hold særligt øje med disse seks digitale forretningsområder.
Det gør vi nemlig! For det er her, du kan opnå en konkurrencefordel. Derfor er det inden for de områder, vi tilbyder rådgivning og udvikling. Områderne smelter sammen, afhængigt af hvilket behov vi skal hjælpe med at løse.
Læs hvilke potentialer vi ser i områderne. Og tag kontakt hvis du ikke ved, hvilket område der vil give dig en genvej til vækst.
Vi arbejder dagligt med den nyeste teknologi og de muligheder, der opstår som teknologien udvikler sig.
Vores forretningsområder er udvalgt ud fra dette kriterie. Det skal være teknologi, der kan give danske virksomheder vokseværk. Og gerne nu og her.
Digitalisering kan være med til at skabe smartere processer, bedre brug af data, større overblik og yderligere effektivitet.
Vores metode bygger på involverende kundeindsigt for at sikre, at alle digitale berøringspunkter øger din købers engagement med produktet.
Fordi vi bruger en markant del af vores tid på R&D-aktiviteter og innovation, har du garanti for, at vi har den nødvendige forskningsfaglige dybde til at rådgive om eller udvikle digitale løsninger.
Digitale investeringer i din virksomhed er afgørende, hvis du vil fremtidssikre din virksomhed. Den gode nyhed er, at du ikke behøver at bruge år på at finde ud af hvordan – det har vi nemlig gjort for dig.
HydraSpecma har i et lovende forsøg testet nye teknologier, der nemt og hurtigt hjælper medarbejderne med at finde og plukke de rigtige komponenter på lageret.
GEO ønskede et fremtidssikret, professionelt og brugervenligt værktøj til at visualisere store datamængder over den danske undergrund i deres undervisningsplatform.
Vi udvikler og vedligeholder en telemedicinsk løsning til borgere med KOL for de danske regioner og kommuner i samarbejde med it-virksomheden Trifork.
Raptor Services har med Alexandras hjælp hurtigt kunnet bygge et PoC på et framework, som herefter kunne lanceres på flere platforme. På den måde kunne de afprøve teknologien og den forretningsmæssige værdi, før de udviklede den endelige løsning.
STENHØJ DK har i de senere år ønsket at udnytte Industri 4.0-teknologierne og har fået afgørende viden om deres muligheder med IoT. De er nu rustet til at afgøre, om de er klar til at implementere.
A-kassen FTFa har fået lavet en PoC inden for kunstig intelligens for at finde ud af, om de kunne sortere henvendelser fra deres medlemmer automatisk. Det bruger de mere end ét årsværk på om året, og udover at være dyrt, er det et drænende og kedeligt arbejde, der kun kan laves af dygtige mennesker.
Ⓒ 2023 - Alexandra Instituttet A/S
CVR Nr. 24 21 33 66